SITEMAP | PRINT
SØG  


 

Tilpasning i et hurtigt marked

 

Hos Solina har vi stor erfaring med produktudvikling. Vi har evnen til at tilpasse os opgavernes omfang, så vi sammen med kunderne kan nå de mål, der er sat for den enkelte opgave.

 

 

Produktudviklingen deler vi i to kategorier:

  • Udvikling af nye produkter og
  • Forbedring af eksisterende produkter.

Der er stor forskel på at udvikle et helt nyt fast food koncept og på at udvikle en variant af et grillkrydderi.

På samme måde er der forskel på, om vi arbejder for en stor koncern med mange ressourcer eller for et nystartet familieforetagende. Begge virksomheder har forskellige behov, og det kræver forskellige arbejdsmetoder.

Vi kan fungere som vores kunders produktudviklingsafdeling, være en strategisk samarbejdspartner, eller vi kan bidrage med kompetence og produkter i enkeltstående projekter.

For at kunne yde en professionel rådgivning holder vi os konstant orienteret om udviklingen i nye trends på markedet. For at få succes med trends inden for mad, smag, livsstil, spisevaner etc. skal timingen af lanceringen også være rigtig.

 

 

HUSK: Vi tilbyder også at holde trend- og inspirationsseminarer for vore kunder.